RSS
sweetlilly kitchen. Powered by Blogger.

N3 TERAKHIR

Posted by : NiNa bAKE hOUSE

Assalamualaikum WBT dan salam sejahtera saya ucapkan buat pengunjung SLK. Ingin saya maklumkan bahawa saya tidak akan mengupdated apa2 n3 lagi di sini di sebabkan saya tidak mempunyai masa yang cukup untuk menguruskan 2 blog sekaligus.

Saya tidak akan menutup blog ini dan biar lah ianya menjadi kenangan dan juga rujukan pada saya dan seterusnya pada generasi saya yang sedang membesar. Banyak kenangan manis dan di selang selikan dengan kenangan pahit ketika berblogging.

Terima kasih kerana masih sudi mengunjungi blog saya ini. segala resipi saya akan kongsikan di sini

http://www.nina-bakehouse.com


InsyaAllah bila saya betul2 mempunyai masa yang terluang saya akan terus menulis dan berkongsi resipi dan pengalaman di dalam blog ini.

salam sayang dari saya.

- NINA -

0 comments: